U predizborno se vrijeme stranke razmeću obećanjima poduzetnicima, među kojima oni veliki, udruženo, opet istupaju sa zahtjevima za mjerama koje će im oklakšati poslovanje. Istražili smo što je s početnicima, mladim poduzetnicima, s kakvim su se problemima susretali u pokretanju biznisa te što bi odmah promijenili.
Izgubljeni u nazivlju
Mladi hrvatski dizajner i student komunikacijskog menadžmenta Matej Brečić prije godinu dana pokrenuo je modnu marku Pocket. Za pokretanje j.d.o.o.-a Brečiću su trebala tek tri dana, pa kaže i da uspješnom poslovanju na putu ne stoji briokracija, već poduzetnički mentalitet, koji manjim i novim tvrtkama postavlja visoke financijske barijere.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.“Naziv” koji se spominje u tekstu je zapravo TVRTKA. Svakodnevno se razbacujemo imenicom “tvrtka” tj. uglavnom se riječ koristi pogrešno! Zanimljivo je da ni stručnjaci ne vide problem/razliku. Tvrtka je naziv pod kojim poslovni subjekt posluje. Precizirani su detalji što sve tvrtka može sadržavati. Tvrtka nije sinonim za poduzeće ili obrt. Tvrtka= firma (Die Firma).
Ne postoji uspješna tvrtka, ne postoji velika tvrtka…
“Naziv mora biti na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu ili na službenom jeziku jedne od država članica EU.” Koja je to besmislena i nepotrebna idiotarija od zakona! Moraš biti super d e b i l da izmisliš nešto takvo. I sto sad sa Brexitom? Engleski vise nije prihvatljiv?
Uključite se u raspravu