Tradicionalni pogled na muškarce je da ne vole kupnju, nestrpljivi su kad trebaju sudjelovati u njoj i manje kupuju od žena, koje pak vole kupnju, mahom je obavljaju u kućanstvu i u konačnici su sklonije i kompulzivnoj kupnji. Ako je suditi prema rezultatima upravo objavljena istraživanja zagrebačkog Ekonomskog instituta, to je zapravo mit.
Ono je pokazalo da muškarci i kod nas (kao i u razvijenim zemljama) nisu ništa manje skloni kompulzivnim kupnjama nego žene, a razinu ovisnosti ili poremećaja spomenuto je istraživanje utvrdilo kod pet posto ispitanika. Većina ispitanika ima nižu i umjerenu razinu kompulzivnosti. Znanstveni savjetik EIZ-a Ivan-Damir Anić te Jasmina Dlačić i Lara Jelenc s riječkog Ekonomskog fakulteta potpisali su znanstveni članak "Odrednice kompulzivne kupnje: slučaj trgovačkog centra u Hrvatskoj" u kojemu se referiraju na podatke prikupljene anketom u trgovačkom centru u Primorsko-goranskoj županiji, i to na 781 ispunjenom upitniku i većem udjelu žena (62,4%) i mlađe populacije te osoba s višim prosječnim prihodima kućanstva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu