Agrokor će biti prvi korisnik novog hrvatskog startupa Budgeteera. Upravo stoga što nije uobičajeno da velike kompanije za svoje dobavljače uzmu startupe, suosnivač Budgeteera Alexander Štrbac kaže da mu je ta prva referenca čak i vrednija od činjenice da je Torodićev koncern u njega investirao 100 tisuća kuna.
Prošli akcelerator
"Triput smo 'pitchali' u Agrokoru gdje nas je slušao menadžer koji im vodi digitalni marketing. Sada su nam otvorena vrata da naš alat počnu koristiti Abrakadabra, Konzum, Tisak te sam Agrokor, a očekujem da će prvi pilot krenuti najkasnije u rujnu", kaže Štrbac. Budgeteer je online usluga koja pojednostavljuje rad sa marketinškim budžetima na Googleu, Facebooku, Twitteru i Doubleclicku, a ovu je priliku dobio zahvaljujući prolasku kroz Agrokorov akcelerator, koji je koncern početkom godine organizirao u suradnji sa Zagrebačkim inkubatorom poduzetništva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.KUPUJEM ABRA – R – A
Uključite se u raspravu