Tvrtka Mondelēz International objavila je svoje Izvješće o napretku Poziva na dobrobit za 2015. U izvješću se navodi da je vodeća globalna tvrtka u segmentu grickalica premašila skoro sve svoje ciljeve u vezi s utjecajem na okoliš za 2015. godinu i postavila strože ciljeve za 2020. usmjerene na borbu protiv utjecaja na klimatske promjene. Izvješće nadalje opisuje napredak koji je tvrtka Mondelēz International ostvarila glede svoje ambicije da bude globalni lider u segmentu zdravih grickalica.
„Naš rast direktno je povezan s unapređivanjem dobrobiti našeg planeta, života ljudi koji prave i konzumiraju naše proizvode, kao i zajednica u kojima djelujemo“, izjavila je Irene Rosenfeld, predsjednica i izvršna direktorica tvrtke. „U razdoblju otkad smo pokrenuli platformu “Poziv na dobrobit“ ostvarivali smo stabilan napredak u realizaciji zacrtanih ciljeva. Dobri rezultati iz 2015. i naši novi ciljevi za održivost za 2020. promoviraju stvari za koje se zalažemo i dodatno jačaju našu ambiciju da budemo globalni lider u segmentu zdravih grickalica.“
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu