Prepoznajući potencijal tržišta i sve veću bazu pojedinaca koje je moguće doseći tehnološkim rješenjima i novim medijima, veliki brendovi su su se uključili i dali svoj doprinos razvoju sporta kroz i uz pomoć tehnologije. Osim klasičnih oblika oglašavanja većina je dala svoj doprinos u vidu razvoja vlastitih aplikacija ili produkcijom i plasmanom sadržaja koji koristi sportašima (izvođenje vježbi, programi, savjeti…).
–> Vezani članak: Tehnologija i sport – kako voditi bizis u sportu 1. dio
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu