Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

RALU Logistika pokreće logističko poslovanje i u Srbiji

Autor: Poslovni.hr
15. lipanj 2016. u 13:52
Podijeli članak —
Foto: Press

Zajedno s centrom u Zagrebu skladišne površine od 11.500 m2 i servisnog prostora veličine 1.500 m2, tvrtka je tako stvorila mogućnost pružanja vrhunske integrirane logističke usluge u području hladnog lanca.

RALU Logistika preuzela je skladište pod kontroliranim temperaturnim uvjetima površine 8.000 m2 i pripadajuće zemljište od 75.000 m² u poslovnoj zoni u Ugrinovcima pored Beograda, koji joj omogućavaju daljnje brzo širenje logističkog kapaciteta na području Republike Srbije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zajedno s centrom u Zagrebu skladišne površine od 11.500 m2 i servisnog prostora veličine 1.500 m2,  tvrtka je tako stvorila mogućnost pružanja vrhunske integrirane logističke usluge u području hladnog lanca – transporta, skladištenja, komisioniranja i distribucije na prodajna mjesta u više zemalja jugoistočne Europe.

RALU Logistika preuzela je skladište pod kontroliranim temperaturnim uvjetima površine 8.000 m2 i pripadajuće zemljište od 75.000 m² u poslovnoj zoni u Ugrinovcima pored Beograda, koji joj omogućavaju daljnje brzo širenje logističkog kapaciteta na području Republike Srbije.

Zajedno s centrom u Zagrebu skladišne površine od 11.500 m2 i servisnog prostora veličine 1.500 m2,  tvrtka je tako stvorila mogućnost pružanja vrhunske integrirane logističke usluge u području hladnog lanca – transporta, skladištenja, komisioniranja i distribucije na prodajna mjesta u više zemalja jugoistočne Europe.

Autor: Poslovni.hr
15. lipanj 2016. u 13:52
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Podaci Poslovne Hrvatske pokazuju da je Ralu 2014. imao prihod od 156,2 milijuna kuna, a narednih godina je prihod padao.
Čitavo vrijeme je tvrtka poslovala s gubitkom između 10 i 15 milijuna kuna. situacija nije blistava u čitavom sektoru zbog velike konkurencije iz EU-a, ali isto tako i maćehinskog odnosa države prema domaćim prijevoznicima.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close