Marketinška industrija mogla bi do 2025. izgubiti oko 50 milijardi dolara zbog prijevara na digitalnim reklamama, procjenjuje Svjetska federacija oglašivača (WFA). Ta je udruga, čiji članovi na oglašavanje troše 700 milijardi dolara godišnje, upozorila je kako je digitalno oglašavanje sve više na meti kriminalaca.
Naime, postoji nekoliko načina prijevare oglašivača, ističe WFA. Vrlo često prevaranti privlače digitalne reklame na internetske stranice na kojima računala stvaraju privid posjećenosti. Na taj način prevaranti odnose oko 10 posto reklamnih sredstava. Tu je problem što posrednici između oglašivača i stranica često ne rade dovoljno temeljite provjere vjerodostojnosti tih stranica. To je računalnim kriminalcima donijelo mogućnost da budu dio legalne ekonomije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu