Hrvatska ima kvalitetno vino, no vinari su nedovoljno povezani i malo se ulaže i u marketing s kojim bi vina stekla svoju poziciju na tržištu, upozorio me Davor Romić, ministar poljoprivrede na otvaranju 48. izložbe vina kontinentalne Hrvatske proteklog vikenda u Svetom Ivanu Zelini.
To su potvrdili i agronomski stručnjaci na panel raspravi "Trendovi i perspektive razvoja vinarstva i vinogradarstva" u organizaciji Poslovnog dnevnika. Darko Preiner, profesor s Agronomskog fakulteta u Zagrebu, upoznao je da u svijetu postoji više od 10.000 raznih sorti vinove loze, no na 50% ukupnih površina vinograda zastupljeno ih je tek 15. Najzastupljenije globalne sorte su cabernet sauvignon i merlot koje se uzgajaju na više od pola milijuna hektara u svijetu. Primjetan je trend jačanja sorti crnog vina, a posebice su popularne francuske sorte. "U Hrvatskoj imamo 130 autohtonih sorti, ali ih je svega 37 u ozbiljnijoj upotrebi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.U ovoj državi ulaganje u MARKETING VINA .- je imaginarna solucija na temu- kako izvući novac
iz predpristupnih fondova..
Da li znate – da na našem tržištu ima vrlo malo vinara koji imaju LICENCIRANE INFORMATIČKE PROGRAME
za vođenje svih evidencija u vinogradu? Evo, mučim se kako to sad započeti…sva sreća da je informatičar
mlad, genijalan….sposoban….pristojan…pa ćemo nekako upisati te sve podatke u tabele…vidjeti
što znače…?
Što je marketing vina? NEMAM POJMA. Od radnji . koje bi mogle nešto oko toga asocirati..
bile bi slijedeće: / jel to to ??? (
– izrada web stranice – web shop…i slično..
– izrada naljepnice za vino, po mogućnosti od nekog studija za dizajn s pedigreom..?
– hodočašćenje po izložbama vina…gdje je bitno –što?
– reklamiranje vina u javnim medijima? KOjim? Stučnim? …NOvine za žene? ….
Ženske to ne gledaju…one vole slatka pitka vina….mogu reklamirati koja hoće…
– plaćanje štandova , s obiljem medijskog tiska, i pronalaska najupečatljivije fotke…..
ući u dubinu , srž—- potrošača…?
– ZAŠTO SE ZA TO DAJE NOVAC ?
Novac treba dati:
– za sadnice , za sredstva za zaštitu, za vinarije…..za STRUČNO ZNANJE OKO VINA…i sl..
Ma, marketing ne zaslužuje KREDIT S TAKVIM KAMATAMA !
Uključite se u raspravu