„Mala trenerica“ naziv je nove reklamne kampanje za dobrovoljno zdravstveno osiguranje kojom UNIQA želi ukazati na važnost zdravstvenog osiguranja za cijelu obitelj. Kada mislite na svoje zdravlje, zapravo mislite na one koje najviše volite, poruka je kampanje.
Tata i kćer, udobno zavaljeni i opušteni, gledaju televiziju. Potaknuta emisijom o vježbanju i zdravom životu, djevojčica odjednom pogleda tatu i uperi prst u njegov blago zaobljeni trbuščić. U sljedećoj sceni djevojčica postaje tatina „osobna trenerica“ i zviždaljkom ga „tjera“ da vježba i zdravo se hrani, pa se u TV spotu izmjenjuju scene vježbanja i jedenja brokule, umjesto „nezdrave“ hrane.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu