S početnim kapitalom od 12.000 kuna do kojeg je došao vlastitim trudom mladi poduzetnik Matej Brečić već godinu dana dokazuje kako se unatoč nepovoljnim tržišnim uvjetima ipak može uspjeti. Naime, ovaj student komunikacijskog menadžmenta samostalno je pokrenuo modnu marku Pocket sa željom da pokaže kako uspjeh svake poduzetničke priče ovisi o zadovoljstvu kupca. Moto modne marke Pocket je inovativan dizajn pri čemu se poseban naglasak stavlja na kvalitetu proizvoda.
Njegovu odjeću danas nose svi, različitih uzrasta i bez obzira na glazbeno opredjeljenje što je više no dovoljan dokaz da u stvarnom svijetu koristi znanja stečena na fakultetu. Dok se drugi studenti žale da im nedostaje prakse, Brečić je na vrijeme prepoznao da je učinkovita komunikacija pretpostavka kvalitetnoga pružanja usluga pa se u svom poslovanju svesrdno služi upravo društvenim mrežama. Kaže da socijalnoj interakciji putem Instagrama, Facebooka i ostalih posvećuje najviše pažnje jer upravo ondje nalaze – potrošači. "Pocket se, kako samo ime sugerira, bavi odjećom s ručno ušivenim džepom koji je i zaštitni znak brenda. Na pokretanje modne linije odlučio sam se, između ostalog, revoltiran što brojni drugi brendovi postoje jednu do dvije godine, pokupe novac i nestanu s modne scene", pojašnjava Brečić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.nisam čuo za tu marku, ali pohvalno, posebice ako šivaju u hrvatskoj. vidite da se može ovdje uspjeti, a ne kao ovce srljati u njemačku i irsku i nadati se da će pare same u džep. tko hoće puno novaca, taj se mora potruditi, osim ako nije sudjelovao u pretvorbenim aktivnostima krajem 80tih i početkom 90tih.
Uključite se u raspravu