No čini se da to baš i ne uspijeva jer situacija se razvija na zadovoljstvo spomenutih kompanija pa tako odsad i Facebook može i do podataka osoba koje uopće nisu registrirane na toj društvenoj mreži.
Naravno, to se čini kroz oglase, a sad se šire van granica same društvene mreže i aplikacije. Jer, Facebook kroz svoje webstranice i aplikacije "treće strane" odavno razvija poslovanje i ubire prihode bez da ovisi isključivo o svojim direktnim proizvodima. Dakle, zapravo prodaje drugima sve što prikupi od strane milijardu i pol korisnika diljem svijeta. Zauzvrat oni koji plaćaju usluge daju informacije o svojim korisnicima Facebooku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu