Hrvatska organizacija nastavnih planova i programa vezanih uz pojedine predmete i načini podučavanja, u kojima je težište stavljeno na činjenično znanje i pasivno učenje, ne omogućuje stjecanje znanja potrebnih u konkurentnom gospodarstvu.
Prevelik je broj obveznih predmeta, a nedovoljan broj izbornih. Hrvatskim učenicima trebaju načini podučavanja koji potiču odgovornost…", kratki je ovo izvadak iz javno objavljenog dokumenta "Kvaliteta hrvatskoga formalnog obrazovnog sustava" američkog autora Joea Lowthera iz Deloittea. Izvadak koji bi potpisao svaki razuman čovjek u Hrvatskoj. Ili se barem na prvu tako čini. Jer ono što se čini razumnim u Hrvatskoj obično je prvo što ne dobiva priliku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu