Sad je vrijeme da se kapitalizira snaga brendai izgradi biznis temeljen na marketingu za 21. stoljeće, dakle, baziranom na elektroničkim medijima, a ne skupim katalozima koji putuju poštom, kažu analitičari o victoria's secretu. Znao sam da je ostario, ali nisam znao da je izgubio pamet!"
Tim je riječima nekad ozloglašeni pornograf i vlasnik američkog magazina Hustler zaprepašteno komentirao odluku svog najvećeg rivala Hugha Hefnera da zauvijek presudi zamamnim, nagim ženskim oblinama na stranicama svog životnog djela – Playboya. Iskreno, tko bi mu zamjerio? Playboy bez golotinje je poput Ferrarija bez propetog pastuha – nezamisliv. Ili ipak nije? Što god mislili, čedno izdanje najpoznatijeg muškog magazina svih vremena već tri mjeseca živi na kioscima. I dok nebrojeni tvrde da ga je "zločin" ukidanja obnaženih tijela nepovratno uništio, u medijima su čak i glasniji oni koji kažu da je djevičanski Playboy bingo. I, štoviše, jedina šansa za spas tog nekad gotovo neprocjenjivog brenda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu