Na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja koji okuplja vrhunske marketinške stručnjake, dodijeljene su nagrade Effie za najučinkovitije kampanje te IdejaX za najkreativnije kampanje. Agencija BBDO Zagreb osvojila je Grand Prix Ideje X za kampanju "Naša mjesta su zakon" te Grand Prix i zlatni Effie za kampanju "Dijalekti" za klijenta Zagrebačka pivovara kao i laskavu titulu Agencija godine. O tome kako osmisliti kampanju koja je jednako kreativna kao i učinkovita te koji je recept za uspješnu i sretnu vezu između klijenta i agencije popričali smo s Almirom Okanovićem, glavnim kreativnim direktorom agencije BBDO Zagreb.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu