Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HPB predstavila novi ‘hrvatski’ koncept poslovnice

Autor: Poslovni.hr
18. svibanj 2016. u 12:20
Podijeli članak —
Foto: foto press

HPB je suradnjom s domaćim arhitektima, dizajnerima i proizvođačima promovirala ‘hrvatsku priču’ i svojim klijentima omogućila novi doživljaj bankarskog poslovanja.

Hrvatska poštanska banka je uvela novi koncept poslovnice u kojem je kao najveća banka u hrvatskom vlasništvu povezala hrvatsku arhitekturu, hrvatski dizajn i hrvatsku proizvodnju. U srijedu je u Strojarskoj 16 u Zagrebu otvorena prva u nizu poslovnica čije je uređenje rezultat suradnje HPB-a s arhitektom Teom Budankom, dizajnerima Grupe i Numen/ForUse te proizvođačem – formom prostoria.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nova poslovnica Banke smještena je u atraktivnom, energetski učinkovitom VMD-ovom kompleksu gdje je, uz visoku funkcionalnost i ugođaj prostora, HPB pokazala svijest o važnosti promocije vrhunskog hrvatskog proizvoda.

Hrvatska poštanska banka je uvela novi koncept poslovnice u kojem je kao najveća banka u hrvatskom vlasništvu povezala hrvatsku arhitekturu, hrvatski dizajn i hrvatsku proizvodnju. U srijedu je u Strojarskoj 16 u Zagrebu otvorena prva u nizu poslovnica čije je uređenje rezultat suradnje HPB-a s arhitektom Teom Budankom, dizajnerima Grupe i Numen/ForUse te proizvođačem – formom prostoria.

Nova poslovnica Banke smještena je u atraktivnom, energetski učinkovitom VMD-ovom kompleksu gdje je, uz visoku funkcionalnost i ugođaj prostora, HPB pokazala svijest o važnosti promocije vrhunskog hrvatskog proizvoda.

'Javna percepcija banaka jasno signalizira da je povratak u smireni okvir prepoznatljivih i bliskih materijala i oblika nužan. Upravo je točka susreta javnog prostora klijenata i radnog prostora bankara osnovna tema novog dizajna poslovnice HPB-a', istaknuo je arhitekt Teo Budanko.

Direktor i vlasnik firme prostoria Tomislav Knezović vjeruje da su, kao proizvođači, uz visoko kvalitetan dizajn u HPB unijeli i pozitivan duh kojim dokazuju da je moguće uspjeti koristeći domaću pamet i kreativnost.

'U procesu stvaranja najbolje hrvatske banke redizajn poslovnica nije bio prioritet, sada je i on došao na red. Hrvatski arhitekt, hrvatski dizajn, hrvatska proizvodnja u Hrvatskoj poštanskoj banci – našim klijentima ćemo pružiti odličnu uslugu i atmosferu' komentirao je novi koncept uređenja i suradnje Tomislav Vuić, predsjednik Uprave HPB-a.

Strojarska je 14. poslovnica u najvećem HPB-ovom Regionalnom centru Zagreb koji broji gotovo 220.000 klijenata, odnosno trećinu ukupnog broja naših klijenata, što znači da je svaki 5. stanovnik tog područja klijent Banke. 

Autor: Poslovni.hr
18. svibanj 2016. u 12:20
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close