Istra je prije dvadesetak godina bila destinacija ‘sunca i soli’; masovnog turizma, niskih cijena i kampinga. Danas se ona prepoznaje kao jedna od najboljih svjetskih gourment turističkih destinacija. Što je to što je Istri osiguralo repozicioniranje, upitali smo direktora Turističke zajednice Istraske županije Denisa Ivoševića.
“Na samom početku to je bio jedan vizionar, nekoliko izuzetno uspješnih manadžera te pedesetak mudrih mladih poduzetnika. Kada je naš razvojni model u relativno kratkom roku pokazao potencijal koji se može postići u razvoju destinacije Istre, od nekoliko izuzetno uspješnih manadžera taj broj je brzo prerastao u više desetaka, dok su mudri i mladi poduzetnici narasli na stotine. Kada su počela pristizati priznanja i konkretni uspjesi, taj broj je eksponencijalno rastao. Jasno, suradnja privatnog i javnog sektora, umreženost interesa te konzistentnost u usavršavanju i edukacijama je omogućila povoljnu klimu i zdravu konkurenciju, a sve to u jednu snažnu pokretačku energiju repozicioniranja i restrukturiranja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu