U Hrvatskoj postoji 56 Lokalnih akcijskih grupa (LAG) koje okupljaju lokalne državne, javne i privatne institucije i tvrtke u cilju gospodarskog razvoja. LAG Lika, koji se proteže preko Ličko-senjske županije, a obuhvaća i dijelove Karlovačke te Zadarske, je najveći te zauzima čak 11 posto ukupnog državnog teritorija, pojasnio je na turističkom kongresu u Makarskoj u petak Tomislav Kovačević, čelnik tog LAG-a.
Dodaje da je ova organizacija do sada sklopila dogovor s 20-ak partnera iz Like i okolice, a cilj im je ojačati poljoprivrednu proizvodnju, samoodrživo gospodarstvo, turizam te stvoriti lokalni poduzetnički identitet koji će počivati na ekologiji. Zbog toga su i lansirali brend ‘Lika Quality’ koji će dobivati proizvodi i usluge za koje se procjeni da su zadovoljile visoke ekološke i kvalitativne standarde. Za sada je LAG uspio postići da je lički krumpir postao autohtoni brend priznat i od strane Europske unije, a u tijeku je istovjetni proces za ličku janjetinu, sir škripac, ličku šljivovicu te velebitsku slaninu koja bi se trebala sušiti na buri. Kovačević je svjestan da je turizam u Lici slabo razvijen te da, osim u okolici Plitvičkih jezera, nema značajnih smještajnih ni sadržajnih kapaciteta za primanje gostiju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu