Prihodi grupacije Kofola iznose 54,2 milijuna eura za prvo tromjesečje 2016., što znači rast od 17 % unutar ove godine. Razlozi za povećane prihode uglavnom su pridošlice u portfelju, brendovi Radenska i Rauch. Uprava tvrtke uistinu je oduševljena brendom energetskih pića Semtex, koji je nedavno doživio rebranding — što se pokazalo dobrim potezom s obzirom na porast prodaje od nekoliko desetaka posto. EBITDA se također blago povećao.
„Zadovoljan sam“, komentira rezultate Jannis Samaras, glavni direktor grupacije, objašnjavajući: „Prvo nam tromjesečje nije najvažnije; proizvođačima napitaka ključna je ljetna sezona, a mi smo za nju spremni.“
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu