Nove usluge i poslovni modeli u ekonomiji dijeljenja koje su tržištu donijele nove tehnologije, kroz djelovanje Airbnb-a, Booking.com-a, Ubera, neizbježne su i ne mogu se zabraniti, niti je to potrebno jer su turizmu donijele brojne koristi i pridonijele stvaranju cool destinacija.
Međutim, države uključujući Hrvatsku trebale su se znatno brže prilagoditi novim trendovima kako bi od njih imale više koristi, ali i spriječile nelojalnu konkurenciju. Naime, s jedne strane imamo nove EU direktive koje zbog zaštite putnika dodatno reguliraju rad agencija, dok neki za isti posao ne trebaju nikakvu regulaciju niti plaćaju poreze. "Ne možemo igrati nogomet tako da jedna momčad smije igrati rukom, a druga ne. Trebaju nam jednaka pravila igre, u suprotnom kršimo zakone tržišne utakmice", kazao je predsjednik Udruge putničkih agencija Boris Žgomba koji ipak smatra da ekonomija dijeljenja neće ugroziti rad agencija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu