Nakon što se na Zagrebački velesajam, nakon osam godina stanke, vratilo blještavilo Auto Showa, na jesen bi Zagreb trebao biti domaćin još jednog glamuroznog sajma, i to nogometnog. Kako objašnjava Alan Balen, direktor tvrtke AB Sport Consulting, koja je organizator tog događanja, Footbal Fest bi u svojem premijernom izdanju trebao okupiti više od 30 tisuća ljudi.
Sportska industrija
"U Hrvatskoj i regiji registirano je više od dva milijuna aktivnih nogometaša te očito postoji velik interes za nogomet. Dosad nije na ovim prostorima bilo sličnih događanja. Najbliži opći sportski sjam je onaj u Münchenu te specijalizirani nogometni u Frankfurtu. U Zagrebu i regiji postoji niz raznih sajmova te nije prirodno da ne postoji nogometni. Ovaj događaj trebao bi okupiti cjelokupnu industriju vezanu uz nogomet, od proizvođača kopački, opreme, trave do medicinskih pomagala i niza artikala i usluga. Zašto Hrvatska? Zato što smo među najprepoznatljivijim nogometnim nacijama u Europi, značajna smo i turistička sila", kaže Balen.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu