Grand Prix za Zapi, BBDO Zagreb i Universal McCann

Autor: Marta Duić , 19. travanj 2016. u 22:00
Dobra atmosfera na rovinjskom festivalu

BBDO je ove godine bio najuspješniji po broju osvojenih nagrada.

Na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja, dodijeljene su Croatia Effie nagrade za najučinkovitije oglasne kampanje, te nagrade X i MIXX za najbolje oglasne kampanje. Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb i medijska agencija Universal McCann za kampanju Dijalekti.

Srebrom su nagrađene kampanja Erste gotovinski krediti online Erste banke, primarne agencije Grey Worldwide Zagreb i Utorak, Biro za propagandu i medijska agencija MediaCom Central Europe Zagreb te kampanja Nevjernici Hrvatskog Telekoma primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencija MediaCom Central Europe Zagreb. Kampanje koje su ove godine odnijele broncu su HT-ove Simpa kokice – Prži kako hoćeš! primarne agencije BBDO Zagreb i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb, zatim kampanja Komšija oglašivača AutoZubak primarnih agencija Bruketa&Žinić OM i Brandoctor i medijske agencije Pro media group. te kampanja mHepi oglašivača HEP, primarnih agencija McCann Zagreb i Fahrenheit te medijske agencije Real Grupa.

Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja po osvojenim nagradama je BBDO Zagreb s osvojenim Grand Prixom, jednim zlatnom i jednim srebrom koju slijedi agencija McCann Zagreb s jednim srebrom i jednom broncom. Na natjecanju IdejaX, koje nagrađuje najkreativnije radove u svim vrstama medija, nagradu Agencija godine osvojio je BBDO Zagreb koji je ujedno nagrađen Grand Prix nagradom za kampanju Naša su mjesta zakon Zagrebačke pivovare. 

Komentirajte prvi

New Report

Close