Izgradnja zabavnih i tematskih parkova, uključujući i vodene parkove, spada u prioritete strategije turizma jer takve atrakcije privlače nove goste, povećavaju prihode i produžuju sezonu. Prema stupnju realizacije u Hrvatskoj za sad prednjače adrenalinski parkovi u prirodi, realizirano je par vodenih parkova van toplica, a za sad je najmanje takozvanih tematskih parkova, iako ima mnogo ideja.
9milijuna
eura uložila je Jadranka u vodeni park na Čikatu
U realizaciji je za sad najdalje otišla Istra, gdje je 2009. otvoren prvi hrvatski tematski park Dinopark u Funtani, posvećen dinosaurima. Od ljeta 2014. turistima je na raspolaganju tematski park Histria Aromatica vrijedan tri milijuna kuna, otvoren pred dvije godine u općini Bale. Iste godine u Brtonigli je otvoren i prvi hrvatski vodeni park Istralandia, investicija Branka Kovačića vrijedna deset milijuna kuna. Vodeni park na moru kod kampa Lanterna u Poreču pak drži tvrtka tvrtke AB original, a najnoviju i najskuplju investiciju u aquapark od oko 9 milijuna eura imala je lani lošinjska Jadranka u uvali Čikat.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu