Popularnost Hrvatske kao destinacije za školska putovanja učenika iz Njemačke znatno je porasla, pogotovo nakon pada interesa za Tursku zbog geopolitičke situacije. Hrvatski turistički sektor to bi mogao dobro iskoristiti i uzeti dio prometa koji godišnje premašuje 250 milijuna eura samo na putovanja školaraca.
Istaknula je to Gesa Sellmann iz njemačkoga udruženja organizatora putovanja za mlade Reisenetz u srijedu na konferenciji o turizmu posebnih interesa koji je organizirala Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA). "Hrvatska je učenicima i ranije bila privlačna i već se nalazi u ponudi organizatora putovanja, no u ovim okolnostima stekla je brojne prednosti. Nijemcima niste tako daleko kao Španjolska, imate bogatu kulturu i smještajnu ponudu, a jeftinije je od Austrije i Italije. Također, Hrvatska se smatra sigurnom destinacijom, što je jako važno u školskim putovanjima", kazala je Sellmann.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu