Abrakadabra, Agrokorova nova internetska trgovina koja je s radom krenula u nedjelju u ponoć i od koje Ivica Todorić očekuje da će omogućiti koncernu brz rast u budućnosti, nije komentirala da li je prodala prvi Greyp, koliko su zabilježili klikova ni koliko kupnji u prvim satima rada.
Tarek Zeitoun, voditelj marketinga Abrakadabre izjavio je za Poslovni dnevnik da su tijekom vikenda imali veliki broj predbilježbi, a da u ponedjeljak od ranih jutarnjih sati bilježe rast posjetitelja i stalan porast broj narudžbi. O preciznim brojkama, zasad, kaže, ne može govoriti. "Novi partneri počeli su nam se javljati odmah nakon završetka predstavljanja tako da već imamo i niz novih dobavljača", ističe Zeitoun. Jan Jilek, suosnivač i predsjednik IAB Hrvatska kaže da na domaćem tržištu, unatoč činjenici da Abrakadabri konkuriraju eKupi i Mondo, ima prostora za više igrača. Uvjeren je da je Agrokor dobro procjenio trenutak za pokretanje projekta, jer je sam snažno prisutan u fizičkim trgovina.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Jadni kupci, sa svih strana napadaju a love i tržišta nema. I još ovaj lik kaže da ušteda motivira tek jedan posto kupaca 🙂
Svaki konkurent testira program shopa, i evo ti rast…..
Ako su im eKupi i Mondo konkurenti …
Ako su prvi dan imali 5, a drugi 10 kupaca, to je rast od 100%, što ako sutra bude 20 kupaca…
Uključite se u raspravu