Najveća medijska kompanija u Europi, njemački Bertelsmann, do 2020. uložit će svake godine do 1,3 milijarde eura u akvizicije, najavio je prvi čovjek Thomas Rabe. "Imamo potencijal investiranja između jedne i 1,3 milijarde eura svake godine bez dodatnog zaduživanja", izjavio je Rabe u razgovoru za Financial Times.
Uz akvizicije, do 2020. kompanija cilja ukupne prihode od 20 milijardi eura. Međutim, Rabe je dodao kako investicijski plan ipak ovisiti o budućem generiranju dobiti. Kompaniju posebno zanimaju digitalne medijske platforme te online obrazovni programi. Rabe je otkrio kako Bertelsmann namjerava ojačati digitalno poslovanje svoje TV-postaje RTL te Gruner+Jahra, izdavača magazina Stern i Geo. K tome, povećat će se udjeli u obrazovnim kompanijama Hotchalk i Udacity.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu