Iako se posljednjih dana u Srbiji pozdravlja mogućnost bescarinskog plasmana sve tri verzije Fijata 500L na tržišta zemalja Euroazijskog ekonomskog saveza (EES) i tvrdi da će od toga korist imati i srpski potrošači jer će moći kupovati ruska vozila pod istim uvjetima, bez carina od 12,5 posto, pažljivija analiza dovodi u pitanje početno veselje, piše Danas.
Naime, iz kragujevačke tvornice automobila bi na tržište Rusije, Bjelorusije, Kazahstana i Armenije od oko 150 milijuna stanovnika otišlo 10.000 relativno skupih Fiata 500L, a zauzvrat će u Srbiju, za sedam milijuna potencijalnih potrošača, pod istim povlaštenim statusom doći jednak broj jeftinih ruskih putničkih, terenskih i teretnih vozila. Rusi će, gotovo izvjesno, kupcima u Srbiji ponuditi neke od Ladinih modela, najvjerovatnije Kalinu, koja će bez carine stajati do 7000 eura, zatim Nivu, ali i teretnjake marke GAZ – Gazela next.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu