Otok Obonjan ovog ljeta tijekom osam tjedana planira ugostiti prve posjetitelje te im ponuditi uslugu koja će se temeljiti na sadržajima iz umjetnosti, glazbe, gastronomije i wellnessa, najavljuju partneri projekta, Grad Šibenik, britanski glazbeni promotor Soundchannel, tvrtka Gratiosus i turoperator CMT.
Tijekom prve sezone planirano je ostvarenje oko 100.000 noćenja na području Obonjana i grada Šibenika, a partneri tvrde da će idućih godina ti rezultati dodatno rasti. U prvoj godini u projekt će biti uloženo približno pedesetak milijuna kuna, a partneri u objavi tvrde da je za potrebe radova na otoku, koji su još u tijeku, angažiran velik broj domaćih kompanija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu