Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Za Effie se bori 35 agencija i 25 oglašivača

Autor: Marta Duić
15. ožujak 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Ove godine Effie se dodjeljuje u sedam kategorija

Ove godine Effie se dodjeljuje u sedam kategorija.

Za sedmo hrvatsko izdanje marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja, za koju se ove godine bori 35 agencija i 25 oglašivača. Ove godine Effie se dodjeljuje u sedam kategorija, a konkurencija je najveća u kategorijama "Telekomunikacijskih usluga" i "Pića" gdje je prijavljen najveći broj projekata po kategoriji, ukupno devet.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Slijede kategorije "Financije i osiguravajuće usluge" i "Hrana", s po pet prijavljenih projekata. S obzirom na broj prijava i ovogodišnje natjecanje Effie pružit će kvalitetnu borbu i priliku prijavljenima da pokažu kako su postavljenim strategijama tržišne komunikacije postigli izvrsne rezultate. Sudeći po prijavljenim projektima još jednu godinu za redom imat ćemo efikasnu razmjenu izvrsnih marketinških ideja i znanja", izjavio je Kristijan Gregorić iz Francka, predsjednik žirija natjecanja Effie. 

Za sedmo hrvatsko izdanje marketinškog natjecanja Effie, koje nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja, za koju se ove godine bori 35 agencija i 25 oglašivača. Ove godine Effie se dodjeljuje u sedam kategorija, a konkurencija je najveća u kategorijama "Telekomunikacijskih usluga" i "Pića" gdje je prijavljen najveći broj projekata po kategoriji, ukupno devet.

Slijede kategorije "Financije i osiguravajuće usluge" i "Hrana", s po pet prijavljenih projekata. S obzirom na broj prijava i ovogodišnje natjecanje Effie pružit će kvalitetnu borbu i priliku prijavljenima da pokažu kako su postavljenim strategijama tržišne komunikacije postigli izvrsne rezultate. Sudeći po prijavljenim projektima još jednu godinu za redom imat ćemo efikasnu razmjenu izvrsnih marketinških ideja i znanja", izjavio je Kristijan Gregorić iz Francka, predsjednik žirija natjecanja Effie. 

Autor: Marta Duić
15. ožujak 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close