Prije četiri godine Marina Franolić kao da je pala s Marsa u urede svojih budućih partnera na tada novom projektu Adria Hotel Forum, konferenciji koju je željela pokrenuti kako bi dobila odgovor na pitanje zašto u Hrvatsku ne dolaze globalni hotelski brendovi i investitori. Bilo je to nekoliko godina nakon što je završila međunarodni studij hotelskog menadžmenta na prestižnom švicarskom fakultetu Glion Hotel School, gdje se o hotelskom biznisu pričalo samo u kontekstu globalnih brendova. Četvrto izdanje Adria hotel foruma održano u Zagrebu sredinom ove veljače okupilo je više od 300 sudionika, vodeće globalne investitore, konzultante, hotelske operatere, svjetski poznate paneliste i sponzore, a dobar dio sudionika na konferenciju je došao na vlastitu inicijativu. Ta dva dana u zagrebačkom Sheratonu je vladala uistinu “svjetska” atmosfera, u hodnicima i hotelskim barovima izmjenjivali su se kontakti i ideje, unatoč gustom rasporedu dvorana za panele bila je dobro popunjena. Reakcije sudionika konferencije bile su na kraju više nego dobre, mnogi su najavili povratak iduće godine, a među njima čak i neke velike “face” koje su zbog pretrpanih rasporeda ovoga puta morale preskočiti konferenciju. Dobar je to posao za Marinu Franolić, Zagreb koji je ugostio dio svjetske poslovne kreme, ali i hrvatsku turističku industriju i njezin budući razvoj, budemo li sve to znali dobro iskoristit.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu