Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ledo sa sladoledima tržišni predvodnik u zemljama Adria regije

Autor: Božica Babić
03. ožujak 2016. u 12:12
Podijeli članak —
Foto: Daniel Kasap/PIXSELL

Istraživanje Euromonitora potvrdilo je da Ledo i u tako snažnoj konkurenciji svjetskih kompanija može biti tržišni lider.

Ledo, vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda i smrznute hrane uvrstio se u krug malobrojnih regionalnih kompanija na globalnoj razini koje se uspješno nose i sa najmoćnijom svjetskom konkurencijom u segmentu sladoleda. Naime, najnovije istraživanje Euromonitora pokazalo je da Ledo, unatoč tržišnim 'udarima' moćne konkurencije čvrsto održava visoki udjel na području cijele Adria regije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Svjetsko tržište sladoleda i smrznutih deserata procijenjeno je na 76,4 milijarde dolara, a na njemu se jasno ističe položaj Agrokora, odnosno Leda i to na tržištima Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Kosova, pohvalili su se danas iz te kompanije.

Ledo, vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda i smrznute hrane uvrstio se u krug malobrojnih regionalnih kompanija na globalnoj razini koje se uspješno nose i sa najmoćnijom svjetskom konkurencijom u segmentu sladoleda. Naime, najnovije istraživanje Euromonitora pokazalo je da Ledo, unatoč tržišnim 'udarima' moćne konkurencije čvrsto održava visoki udjel na području cijele Adria regije.

Svjetsko tržište sladoleda i smrznutih deserata procijenjeno je na 76,4 milijarde dolara, a na njemu se jasno ističe položaj Agrokora, odnosno Leda i to na tržištima Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Kosova, pohvalili su se danas iz te kompanije.

"Istraživanje Euromonitora potvrdilo je da Ledo i u tako snažnoj konkurenciji svjetskih kompanija može biti tržišni lider. Adria regija naše je primarno tržište, na njemu već desetljećima čvrsto držimo poziciju. U posljednjih nekoliko godina napravili smo značajne iskorake te stekli vrijedna iskustva i u udaljenijim zemljama, uključujući i Sjedinjene Američke Države koje su jedno od najzahtjevnijih svjetskih tržišta“, ističe Dario Vrabec, predsjednik Uprave Leda. 

Vrabec iznosi da Ledo  kontinuirano i intenzivno ulaže u razvoj novih proizvoda te svake godine na tržištu predstavlja brojne novitete koji se uvijek temelje na inovacijama. Na to je nedavno, kaže, ukazao i Mintel, svjetski poznata globalna kompanija za business intelligence, objavivši opsežnu analizu portfelja Ledo proizvoda.

Ledo, podsjeća prvi čovjek tvrtke, osnažuje i svoje međunarodno poslovanje, izvozeći proizvode u više od 20 europskih, afričkih i azijskih zemalja. Ukupno izvoze trećinu proizvodnje na dvadesetak tržišta, među kojima su i Ujedinjeni Arapski Emirati, Libija i Azerbejdžan. Po količinama, najvažnija izvozna tržišta Leda su Mađarska i Slovenija, potom Norveška i SAD, gdje Ledo surađuje s Krogerom, drugim najvećim američkim i petim najvećim svjetskim maloprodajnim lancem. Uz Kroger, Ledo surađuje s još nekim velikim svjetskim kompanijama, kao što su britanski Tesco, norveški Diplom Is te IFFCO Unipex Dairy iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, za koje proizvodi premium sladolede, navodi predsjednik Uprave.

 

Autor: Božica Babić
03. ožujak 2016. u 12:12
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close