Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Proglašene tri najbolje hrvatske tajnice

Autor: Objava za medije
19. veljača 2016. u 13:02
Podijeli članak —
Foto: Press

Istraživanje se provodilo kroz dva tjedna. Mjerenje se odnosi na osnovne segmente kvalitete usluge poput ljubaznog pozdrava, brzine odgovora, načina na koji se piše poslovni e-mail…

Časopis Poslovni savjetnik osmu godinu za redom organizirao je tradicionalnu nacionalnu konferenciju poslovnih tajnika/ica, voditelja/ica ureda i administrativnih djelatnika koja se ove godine održala u zagrebačkom kongresnom centru Antunović. U sklopu edukativne konferencije dodijeljene su i godišnje nagrade „NajTajnica.hr“ za 2016. godinu. Nagrada se dodijelila u tri jednako vrijedne kategorije: za male i srednje tvrtke, za velike tvrtke te za javne institucije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Proglašeni laureati izbora „NajTajnica.hr“ 2016. godine su u kategoriji malih i srednjih tvrtki Slađana Prole Pozderac iz tvrtke OT ­- Optima telekom d.d., u kategoriji velikih tvrtki Nada Kokša iz tvrtke Narodne novine d.d., te u kategoriji javnih institucija Lidija Miler iz Katoličkoga bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

Časopis Poslovni savjetnik osmu godinu za redom organizirao je tradicionalnu nacionalnu konferenciju poslovnih tajnika/ica, voditelja/ica ureda i administrativnih djelatnika koja se ove godine održala u zagrebačkom kongresnom centru Antunović. U sklopu edukativne konferencije dodijeljene su i godišnje nagrade „NajTajnica.hr“ za 2016. godinu. Nagrada se dodijelila u tri jednako vrijedne kategorije: za male i srednje tvrtke, za velike tvrtke te za javne institucije.

Proglašeni laureati izbora „NajTajnica.hr“ 2016. godine su u kategoriji malih i srednjih tvrtki Slađana Prole Pozderac iz tvrtke OT ­- Optima telekom d.d., u kategoriji velikih tvrtki Nada Kokša iz tvrtke Narodne novine d.d., te u kategoriji javnih institucija Lidija Miler iz Katoličkoga bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

U suradnji s tvrtkom za mystery shopping Heraklea d.o.o. proveo se mystery calling – tajni kupci zvali su tvrtke, slali elektronske poruke tajnicam/tajnicima te im postavili razna pitanja tražeći informacije vezane uz njihovu tvrtku i poslovanje, a sve u svrhu pronalaska najbolje tajnice/ika 2015. godine. Cilj svega bio je utvrditi koliko su tajnice/ici ljubazne/i i snalažljive/i te imaju li potencijala za unapređenje svojih sposobnosti i na kojim područjima.

Istraživanje se provodilo kroz dva tjedna. Mjerenje se odnosi na osnovne segmente kvalitete usluge poput ljubaznog pozdrava, brzine odgovora, načina na koji se piše poslovni e-mail i slično, a koji u današnjem poslovanju nikao ne bi smjeli izostati.

Autor: Objava za medije
19. veljača 2016. u 13:02
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close