Zbog stalnog pada proizvodnje i prodaje Fiata 500L, nepostojanja bilo kakve, makar i neslužbene najave da bi u Kragujevcu u dogledno vrijeme mogla početi proizvodnja još jednog modela automobila, te potpune nezainteresiranosti srpske vlade i premijera Aleksandra Vučića za stanje u kompaniji FCA Srbija, razlozi su zbog kojih se srpski, ali i svjetski stručnjaci, sve učestalije bave sudbinom kragujevačke tvornice.
Pri tome se nagađa da bi Fiat 2018., za dvije i pol godine, kada istječe desetogodišnji ugovor Fiata i Srbije, mogao napusti zemlju, piše Danas. Takve napise u srpskim medijima posljednjih dana potaknula je analiza sa službenih internet stranica Indije, države u kojoj automobilska industrija bilježi velik rast. Tako je od travnja 2014. do ožujka 2015. iz pogona brojnih indijskih tvornica izašlo blizu 24 milijuna gotovih vozila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu