Uniqa osiguranje nametnulo se na hrvatskom tržištu kao jedini dobitnik među 12 društava koja su u protekle tri godine tržištu nudila police obveznih autoosiguranja (AO). Unatoč liberalizaciji cjenika, odnosno ponudi jeftinijih polica, Uniqa je udvostručila svoju premiju, s 51 na 103 milijuna kuna.
Sa značajnim zaostatkom na drugoj poziciji je Izvor osiguranje, koje je AO premiju između 2013. i 2015. povećalo za malo više od 17 posto, na 27,9 milijuna kuna. Samo su ta dva društva zabilježila rast AO premije u promatranom razdoblju.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu