Fino, opušteno, aktivno i ladanje četiri su ključne asocijacije uz koje bi se ubuduće trebao vezati turizam Zagrebačke županije, a razvojem projekata poput Centra vina na Plešivici, golf-igrališta na Mirkopolju, uređenja dvoraca, tematskog parka Kovačić/Kičmanović ili proširenja ponude specijalne bolnice Naftalan povećat će se turistička potrošnja, potražnja za izletničkim i smještajnim sadržajima te udjel posjetitelja Zagreba.
Predviđa to Strategija turističkog razvoja Zagrebačke županije što ju je izradio Institut za turizam, a predstavljena je u srijedu. Kako je istaknuo Neven Ivandić iz Instituta, kad je posrijedi turizam Zagrebačke županije, nije riječ o velikim brojkama ili velikim resortima. "Mi smo tu naveli primjere tridesetak projekata koji bi se mogli financirati i razviti kako bi se Županija turistički razvila i ispunio potencijal. U nekim slučajevima riječ je o projektima koji su jako teški za provedbu, poput ornitološkog rezervata Crna Mlaka ili pak Doline kardinala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu