Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Modna linija pjevača Oasisa konačno u plusu

Autor: Ana Maria Filipović Grčić
27. siječanj 2016. u 14:57
Podijeli članak —
Web screenshot

Ukupna prodaja rasla 16,5%.

London Kraj 2015. godine donio je pozitivne rezultate za liniju muške odjeće Pretty Green koju je još 2009. pokrenuo Liam Gallagher, bivši vođa britanske rock skupine Oasis. Prodaja je tako u razdoblju od šest tjedana zaključno sa krajem prosinca porasla za 16,5 posto, uključujući rast na međunarodnoj razini od 25 posto, te internetske trgovine za 27 posto.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

"Rast je odraz našeg ulaganja u razvoj svijesti o Pretty Greenu, kako u Britaniji tako i globalno", komentirao je Richar Ralph, izvršni direktor kompanije. Gallagher danas u Pretty Greenu ima 35 posto udjela, a brend je osnovao, kako je sam rekao, jer na tržištu nije bilo odjeće koja mu se sviđa. Nekoć dostupni isključivo putem online trgovine, danas imaju 10 trgovina u Britaniji, pet u Japanu dok su u ostalim dijelovima svijeta dostupni putem veleprodaje. Brend je 2013. poslovao s gubitkom od čak tri milijuna funti.

London Kraj 2015. godine donio je pozitivne rezultate za liniju muške odjeće Pretty Green koju je još 2009. pokrenuo Liam Gallagher, bivši vođa britanske rock skupine Oasis. Prodaja je tako u razdoblju od šest tjedana zaključno sa krajem prosinca porasla za 16,5 posto, uključujući rast na međunarodnoj razini od 25 posto, te internetske trgovine za 27 posto.

"Rast je odraz našeg ulaganja u razvoj svijesti o Pretty Greenu, kako u Britaniji tako i globalno", komentirao je Richar Ralph, izvršni direktor kompanije. Gallagher danas u Pretty Greenu ima 35 posto udjela, a brend je osnovao, kako je sam rekao, jer na tržištu nije bilo odjeće koja mu se sviđa. Nekoć dostupni isključivo putem online trgovine, danas imaju 10 trgovina u Britaniji, pet u Japanu dok su u ostalim dijelovima svijeta dostupni putem veleprodaje. Brend je 2013. poslovao s gubitkom od čak tri milijuna funti.

Autor: Ana Maria Filipović Grčić
27. siječanj 2016. u 14:57
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close