Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Podržava li turistički sektor imenovanje Antona Klimana na mjestu novog ministra turizma?

Autor: Marija Crnjak
24. siječanj 2016. u 22:00
Podijeli članak —
Kristian Šustar, predsjednik UPUHH

Kristian Šustar navodi da turistički sektor nema zadrške prema imenovanju Antona Klimana na poziciji ministra turizma.

Temeljem dosad objavljenih informacija, turistički sektor nema zadrške prema imenovanju Antona Klimana na poziciji ministra turizma, i poduzetnici u turizmu imaju razloga vjerovati da će biti uspješan ministar.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Što će zateći novi ministar turizma?
Činjenica je da imamo vrlo složenu situaciju u sektoru. Dok smo s jedne strane napredovali u podučju promocije i pozicioniranja nacionalnog turističkog proizvoda, istodobno je izostao cijeli niz konkretnih mjera i poteza koji moraju bitno utjecati na rast i razvoj konkurentnosti turizma u budućim godinama. Još uvijek nemamo jasan zakonski i gospodarski okvir koji će taj rast omogućiti, što bi novom ministru svakako trebalo biti usmjerenje odnosno prioritet pri stvaranju programa rada.

Temeljem dosad objavljenih informacija, turistički sektor nema zadrške prema imenovanju Antona Klimana na poziciji ministra turizma, i poduzetnici u turizmu imaju razloga vjerovati da će biti uspješan ministar.

Što će zateći novi ministar turizma?
Činjenica je da imamo vrlo složenu situaciju u sektoru. Dok smo s jedne strane napredovali u podučju promocije i pozicioniranja nacionalnog turističkog proizvoda, istodobno je izostao cijeli niz konkretnih mjera i poteza koji moraju bitno utjecati na rast i razvoj konkurentnosti turizma u budućim godinama. Još uvijek nemamo jasan zakonski i gospodarski okvir koji će taj rast omogućiti, što bi novom ministru svakako trebalo biti usmjerenje odnosno prioritet pri stvaranju programa rada.

Kojim se konkretno područjima u turizmu treba posvetiti nova Vlada?
Neovisno o rezultatima koje ostvarujemo, konkuretnost nacionalnog turizma je još uvijek ključni problem. Iako smo trenutno na 33 mjestu od 141 zemlje u svijetu, sama pozicija ne odaje i realno stanje, posebno u onom dijelu koji je usko vezan uz stvaranje okvira za rast i razvoj. Primjerice, po rigidnosti pravila vezanih uz direktne strane investicije smo na 135. mjestu u svijetu, po praksi zapošljavanja i otpuštanja radnika na 126 mjestu, po intenzitetu ulaganja u kadrove – edukacijama na 128. mjestu u svijetu. Cjenovna konkurentnost hrvatskog turizma općenito je na 109. mjestu što je posljedica poreznog tereta na poslovanje i investiranje, po kojem smo na 139. mjestu u svijetu, odnosno posljednji u odnosu na sve zemlje u svijetu koje se bave turizmom. 

Autor: Marija Crnjak
24. siječanj 2016. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close