City Center one prvi je shopping centar u Hrvatskoj koji je u procesu implementacije personaliziranog shopping iskustva uz korištenje tzv. beacon tehnologije. Radi se o bežičnim uređajima koji emitiraju radio signale, a s pametnim telefonima posjetitelja City Centera one East, West i Split povezuju se putem bluetootha.
Uvođenje ove tehnologije, u suradnji s digitalnom agencijom Studio Revolucija, nadogradnja je mobilne aplikacije koju je City Center one lansirao u listopadu ove godine i koja je downloadana preko 8.000 puta. Beaconi će omogućiti interakciju s posjetiteljima centara u realnom vremenu, identificiranje njihovih želja, navika i omiljenih trgovina te komunikaciju poruka prema preferencijama posjetitelja čime će se omogućiti bolje, kvalitetnije i zabavnije shopping iskustvo. Svoju premijeru beaconi će doživjeti u nagradnom natječaju Lov na božićne kuglice od 15. do 23. prosinca u City Centeru one East, West i Split u kojem će posjetitelji, koristeći beacone, tražiti 10 virtualnih božićnih kuglica te će tako moći osvojiti odlične nagrade.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Nije first mover u Hrvatskoj što se tiče implementacije iBeacona. Naime to je aplikacije LocirajPopust koja je iBeacon implementirala prije godinu i pol dana: https://itunes.apple.com/hr/app/locirajpopust/id476280358?mt=8
Hmmm… Ovo sa božićnim kuglicama je čista krađa prezentirane im, već izrađene ideje. Odvratno!!! I samo da napomenem, aplikacija im ne radi.
Uključite se u raspravu