Iako ime Epson još uvijek prvo asocira na printere, ova se japanska tvrtka širi na razvoj nosivih uređaja i industrijskih robota. Također, Epson i dalje čvrsto drži lidersku poziciju 3LCD projektora, koji su dobili i svoje interaktivne verzije.
No, najveće iznenađenje je napredak u razvoju – pametnih naočala. Epson do kraja godine na tržište namjerava izbaciti novu generaciju svojih Moverio pametnih naočala – Pro BT-2000. Riječ je o proizvodu namijenjen industrijskoj proizvodnji. Naočale tehnologijom podsjećaju na popularne, ali nikad posve dovršene Google naočale. No, imaju stakla za oba oka i veće su od Googleovih. Prva testiranja govore da je Epson prestigao Google i napravio kvalitetniji proizvod. Poslovni dnevnik i Večernji list dobili su priliku iz prve ruke isprobati najnoviji model Moverio naočala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu