Čuli ste za trgovine u koje se naplaćuje ulaz, dronove koji dostavljaju robu i hladnjake koji sami naručuju vaš omiljeni jogurt kad ga ponestane. Ta budućnost nije tako daleka. Pod pritiskom konkurencije izvana poput Alibabe i Mall.cz-a, najveći trgovac u Hrvatskoj odlučio je napraviti prvi korak.
Agrokorov Konzum Klik izgleda kao online trgovina kakva je trebala biti od početka i u tom smislu, čini se, ni po čemu nije poseban u odnosu na prijašnji Online.Konuzum.hr. Ali nije tako. Agrokorova premisa da moraju na tržište ući prvi kako im se ne bi dogodilo ono što se u Francuskoj dogodilo Carrefouru izazvala je tsunami promjena u koncernu. Nije samo ono "online" otišlo na uštrb zvonkijeg "Klika". Agrokor radi isto ono što je prije koju godinu počeo raditi Hrvatski telekom. Transformira se u organizam koji može bilo koji svoj proizvod ili uslugu prodati na bilo kojoj točki doticaja s korisnikom, tzv. omnichannel. To se u ponedjeljak na površini stvari vidjelo kroz "Klik".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu