Hrvatska ima veliki potencijal u prehrambenoj industriji i proizvodnji hrane: tržište joj je teško 12 mlrd. eura i malo je u odnosu na austrijsko od 56 milijardi, no obje zemlje imaju isti postotak potrošnje na namirnice – 42 posto, istaknula je Oona Schreiner, bankarica Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), na drugom od ukupno četiri poslovna doručka u organizaciji EBRD-a i Infoarene, na kojima analiziraju tržišne potencijale robe široke potrošnje i poljoprivrednih proizvoda.
Konkurentnost problem
I na ovom se okupljanju konkurentnost detektirala kao glavni problem i upravo je za njezino poboljšanje restrukturiranjem malih i srednjih poduzeća EBRD namijenila buduće plasmane. Dosad su u 22 projekta u Hrvatskoj uložili oko 530 mil. eura. "Od 2500 proizvoda izvan regije možemo plasirati samo 30-ak visokovrijednih koji mogu izdržati konkurenciju EU. Držim da je naš smoki najbolji na svijetu, ali u masovnoj proizvodnji flipsa morali bismo u marketing uložiti toliko da plasman izvan regije ne bi bio isplativ", otvoren je Neven Vranković, potpredsjednik Atlantic grupe za korporativne aktivnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Za razliku od sindikata u Hrvatskoj sindikati u Njemačkoj štite radnike.
Uključite se u raspravu