Usporavanje kineske ekonomije moglo bi biti okidač za veliko preslagivanje brodarske industrije koja sve više "pati" od prekapacitiranosti, ocjenjuju analitičari.
Motiv takvim razmišljanjima dao je Neptune Orient Line (NOL), kompanija u vlasništvu singapurskog državnog investicijskog fonda Temasek, kojeg želi preuzeti francuski CMA CGM, treći svjetski brodar. Ako do preuzimanja dođe, to bi potencijalno mogla biti najveća transakcija u brodarskom biznisu u ovom stoljeću. Analitičari ocjenjuju kako su razgovori između NOL-a i CMA CGM-a znak daljnje konsolidacije u globalnoj brodarskoj industriji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu