5 praktičnih savjeta za komunikaciju sa ljutim i teškim klijentima:
- u svemu što činite služite se pozitivnim riječima i pozitivnim mislima
- prije nego što nešto kažete, uvijek dobro promislite, zbog toga nikada nećete požaliti
- neka vam cilj bude najviši mogući odnosi sa sobom i drugima
- suzdržite se ogovaranja; izgovarajte samo riječi istine
- budite uvijek svjesni svojih riječi; jednom izgovorene riječi nije moguće povući
Kako brzo i efikasno smiriti ljutog klijenta? Što je zabranjeno reći ljutom klijentu?

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu