Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Ikea Hrvatska od iduće godine pokreće on-line prodaju

Autor: Poslovni.hr/Hina
03. studeni 2015. u 11:31
Podijeli članak —
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Iz inozemstva dolazi 8 posto posjetitelja robne kuće IKEA Zagreb, od kojih su najčešći stanovnici susjednih zemalja. Iz BiH-a ih tako dolazi 2,8 posto, iz Slovenije 2,4 posto te iz Srbije 2,3 posto.

IKEA Hrvatska izvijestila je u utorak da je u prvoj godini poslovanja ostvarila promet od 535,9 milijuna kuna ili 70,5 milijuna eura, najavivši planove o pokretanju on-line prodaje u 2016. godini. 

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Od ukupnog prometa tijekom prve poslovne godine (od 1. kolovoza 2014. do 31. kolovoza 2015.), ta je robna kuća ostvarila 508,1 milijun kuna (66,9 milijuna eura), a IKEA Food (Restoran i Bistro, Cafe i Trgovina švedske hrane) 27,8 milijuna kuna (3,6 milijuna eura).

IKEA Hrvatska izvijestila je u utorak da je u prvoj godini poslovanja ostvarila promet od 535,9 milijuna kuna ili 70,5 milijuna eura, najavivši planove o pokretanju on-line prodaje u 2016. godini. 

Od ukupnog prometa tijekom prve poslovne godine (od 1. kolovoza 2014. do 31. kolovoza 2015.), ta je robna kuća ostvarila 508,1 milijun kuna (66,9 milijuna eura), a IKEA Food (Restoran i Bistro, Cafe i Trgovina švedske hrane) 27,8 milijuna kuna (3,6 milijuna eura).

Direktor IKEA Hrvatska Stefan Vanoverbeke najavio je planove o pokretanju online prodaje za asortiman robne kuće IKEA Zagreb do kraja poslovne godine 2016. te mogućnost širenja na području Hrvatske kroz inovativne koncepte u maloprodaji.

"U prvoj godini rada robne kuće posjetilo nas je gotovo 2 milijuna posjetitelja, ostvarili smo izvrsne prodajne rezultate i saznali puno o hrvatskim kupcima. Nastavit ćemo razvijati i prilagođavati ponudu i uslugu na zadovoljstvo naših posjetitelja, s posebnim fokusom na razvoj online kanala prodaje, kako bi IKEA proizvodi u Hrvatskoj bili dostupni što većem broju ljudi", kazao je Vanoverbeke, koji je od rujna ove godine novi direktor tvrtke IKEA Hrvatska te regionalni direktor IKEA South East Europe (SEE).

Prema iznesenim podacima, uz 67 posto posjetitelja iz Zagreba i Zagrebačke županije, po inspiraciju i u kupovinu u robnu kuću IKEA Zagreb najčešće dolaze posjetitelji iz Splitsko–dalmatinske, Osječko–baranjske te Primorsko–goranske i Varaždinske županije.

Iz inozemstva dolazi 8 posto posjetitelja robne kuće IKEA Zagreb, od kojih su najčešći stanovnici susjednih zemalja. Iz BiH-a ih tako dolazi 2,8 posto, iz Slovenije 2,4 posto te iz Srbije 2,3 posto.

U skladu s globalnom strategijom održivosti tvrtke IKEA, na krov zagrebačke robne kuće implementirano je 1.300 fotonaponskih panela, što joj omogućuje da tijekom ljetnih mjeseci proizvede 20-25 posto vlastite potrošnje energije. Čak 94 posto otpada proizvedenog u robnoj kući je reciklirano (900 tona), a od prodaje recikliranog otpada ostvarena  je dobit od 116.850 kuna, navodi se u priopćenju.

Autor: Poslovni.hr/Hina
03. studeni 2015. u 11:31
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Teško je komentirati prihode, kad nema usporedbe s nikim u okolici…a i naše područje je specifično
On line trgovina , služi za provjeru stanja artikala…..
Premali asortinam, jeftini artikli, samo najosnovnije ……….NE VALJA.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close