Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Josip Tvrtković – novi izvršni direktor Valicon Hrvatska

Autor: Objava za medije
16. listopad 2015. u 11:21
Podijeli članak —
FOTO: PRESS

Istraživanjima tržišta bavi se 15 godina radeći u najvećim agencijama u regiji.

Na mjesto izvršnog direktora Valicona za Hrvatsku od početka listopada došao je mr. sc. Josip Tvrtković. Istraživanjima tržišta bavi se 15 godina radeći u najvećim agencijama u regiji, a iskustvo i znanja stjecao je ne samo u Hrvatskoj, nego i na pozicijama konzultanta za istraživanja tržišta u BiH i Sloveniji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Pored rada u agencijama ima iskustvo i na strani klijenta radeći kao vodeći specijalist za istraživanja tržišta u Zagrebačkoj banci. Magistrirao je na Sveučilištu u Zagrebu na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta na temi o stilovima odlučivanja potrošača, što mu je uže područje interesa.

Na mjesto izvršnog direktora Valicona za Hrvatsku od početka listopada došao je mr. sc. Josip Tvrtković. Istraživanjima tržišta bavi se 15 godina radeći u najvećim agencijama u regiji, a iskustvo i znanja stjecao je ne samo u Hrvatskoj, nego i na pozicijama konzultanta za istraživanja tržišta u BiH i Sloveniji.

Pored rada u agencijama ima iskustvo i na strani klijenta radeći kao vodeći specijalist za istraživanja tržišta u Zagrebačkoj banci. Magistrirao je na Sveučilištu u Zagrebu na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta na temi o stilovima odlučivanja potrošača, što mu je uže područje interesa.

„Valicon me je privukao svojom inovativnošću i usmjerenošću na nove trendove. Svijet se ubrzano mijenja, moramo biti spremni pratiti to. Zato ćemo pored standardnih usluga tržišnih istraživanja naglasak u narednom razdoblju staviti na neuromarketing, prediktivnu i big data analitiku, te napredno profiliranje klijenata. Razvojem i primjenom ovih suvremenih  metoda cilj nam je pružiti našim klijentima jedan novi pogled na tržište i potrošače, poput praćenja reakcija kupaca u real time i premještanja fokusa sa uzoraka prema populaciji. Pomoću tih saznanja uvjereni smo da naši klijenti mogu izgraditi konkurentsku prednost, zadržati postojeće i osvojiti nove kupce i korisnike. Želimo im biti partner na tom uzbudljivom putovanju."

Autor: Objava za medije
16. listopad 2015. u 11:21
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close