Dok drugi i dalje samo pričaju o zeleno-plavoj magistrali, koja bi u obostranom smjeru povezala proizvođače hrane i potrošače, mi taj koncept uspješno provodimo već nekoliko mjeseci.
Zadovoljni smo dosadašnjim učinkom i doista čvrsto vjerujemo kako će ovaj projekt s godinama izrasti u vrlo uspješan poslovni model", ističe vlasnik brenda Finoteka.com Hrvoje Kolman iz međimurskog Nedelišća, koji je svojedobno pionirski pokrenuo inicijativu promocije proizvoda hrvatske poljoprivrede. Kada je prije osam godina registrirao portal Finoteka.com primarna mu je misao bila, prisjeća se, iskoristiti goleme blagodati interneta i obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima postati partner, ponuditi im jedno centralno mjesto kao tržište domaće hrane, gdje će oni potencijalnim kupcima ponuditi asortiman svojih proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu