Partnerstvo proizvođača i trgovaca nužnost je modernog poslovanja, jedan je od zaključaka 27. MAGROS-a, tradicionalne godišnje strukovne konferencije namijenjene trgovcima i dobavljačima koju organiziraju Hrvatska gospodarska komora i časopis za trgovinu Suvremena.
"Trgovinu danas karakteriziraju internacionalizacija, konsolidacija tržišta te relativno visoka stopa koncentracije, koja danas u Hrvatskoj iznosi 80 posto, jer toliki je tržišni udjel 10 vodećih trgovaca. Činjenica je da je trgovina ključna spona između proizvodnje i potrošnje te da svi sudionici na tržištu to moraju prihvatiti", istaknuo je Josip Zaher, potpredsjednik HGK za trgovinu, turizam i financije. I Ljerka Puljić iz Agrokora smatra kako je partnerstvo trgovaca i dobavljača nužnost. Međutim, konkurencija je, kaže, primarno putem deflacije uzrokovala snažan pritisak na trgovinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu