Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Porast prometa u trgovini na malo nastavio se i u kolovozu, 13. mjesec zaredom. Kako to komentirate?

Autor: Marta Duić
13. listopad 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Drago Munjiza, konzultant

Drago Munjiza smatra tu vijest izvrsnom i naznaka da čitava situacija ide na bolje.

To je jedna od onih vijesti za koju možemo reći da je doista izvrsna vijest. U svakom slučaju, dobra stvar je da promet u trgovini na malo kontinuirano raste, ali je taj rast i dalje nedovoljan rast.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nama je trenutno za potpuni oporavak potrošnje potreban daleko veći rast od ovog. Ipak i ovaj kontinuirani rast koji se nastavlja već trinaesti mjesec je jedan od prvih znakova da čitava situacija ide na bolje.

To je jedna od onih vijesti za koju možemo reći da je doista izvrsna vijest. U svakom slučaju, dobra stvar je da promet u trgovini na malo kontinuirano raste, ali je taj rast i dalje nedovoljan rast.

Nama je trenutno za potpuni oporavak potrošnje potreban daleko veći rast od ovog. Ipak i ovaj kontinuirani rast koji se nastavlja već trinaesti mjesec je jedan od prvih znakova da čitava situacija ide na bolje.

Ipak, tempo rasta je sporiji u usporedbi sa onim u srpnju unatoč rastu koji bilježimo u turizmu, zašto je to tako?
Sve su to male oscilacije kojih mora biti. Naime, porast potrošnje ovisi o dosta faktora, pa tako i o sezoni i to je nešto što se mijenja po mjesecima. Po tim podacima izgleda da je srpanj bio bolji kad je turistička sezona u pitanju, iako nam je i kolovoz donio dosta dobre turističke rezultate. Ipak, mnogo je faktora koji mogu utjecati na tempo rasta tako da nema jednostavnog odgovora na ovo pitanje i nema recepta koji se može slijediti kada je ovakva situacija u pitanju. 

Kako je ova turistička sezona mogla bolje ili više utjecati na porast u prometu u segmentu trgovine na malo? 
U turističkoj sezoni je vrlo važna razina i kvaliteta usluge. Danas maloprodajna trgovina ipak snosi posljedice toga što je općenito potrošnja na razini cijele zemlje znatno niža. Iako ona trenutno i kontinuirano raste, ali raste na nisku bazu, a cjelokupna potrošnja i dalje nije zadovoljavajuća. Niže plaće, nedostatak novih znanja zbog ostalih financijskih izdataka, sve su to faktori koji utječu na cjelokupnu sliku o kvaliteti usluge, a na te čimbenike izravno utječe to što nam potrošnja općenito nije zadovoljavajuća. Zbog toga se subjekti nisu dovoljno pripremili i opremili za turističku sezonu.   

Autor: Marta Duić
13. listopad 2015. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close