Preko 50 posto potrošača, prema istraživanju američkih znanstvenika, priznalo je da im neplanirane kupovine stvaraju privremeni osjećaj sreće.
Znaju to i marketinški stručnjaci, koji iskorištavaju društvene čimbenike utjecaja na ponašanje potrošača pri kupnji, kao i njihove navike impulzivnog 'peglanja' kartice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Potpuno su u pravu!!!
Nista od opisanog nije potrebno!!!
Otvorio sam account samo da mogu napisati da je ovo najretardiraniji tekst koji sam ikad pročitao, a znamo da postoji dnevno.hr.
pa, je.ate, krapinski pračovjek će se radovati našem povratku doma, kad sve ovo ukinemo
Uključite se u raspravu