Utrka za profitom na tržištu luksuza dobiva novu dimenziju. Prihvaćajući mogućnosti interneta i potaknuti erozijom tržišta, luksuzni su se brendovi počeli okretati online trgovanju za koje se do 2019. prognozira da će s vrijednošću od 27 milijardi eura rasti dvostruko brže od ukupnog tržišta. Predviđanja govore da će se do kraja desetljeća devet posto prodaje luksuzne robe odvijati putem interneta.
Ako se ta predviđanja ostvare, to bi bio dvostruko veći udjel prodaje putem interneta nego prošle godine. Louis Vuittonov Fendi i Hugo Boss pad profita, kao rezultat usporavanja rasta u Kini, planiraju nadoknaditi ulaganjem u tehnologiju koja će njihovim klijentima omogućiti da iz udobnosti vlastita doma kupuju luksuzne proizvode. No, čeka ih natjecanje, ako ne i pravi rat, s web distributerima koji profitiraju kao posrednici između kupaca i dizajnerskih kuća.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu