Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Haribo izgubio parnicu s Lindtom

Autor: Ana Maria Filipović Grčić
24. rujan 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Haribo vodi pravnu bitku još od 2012. godine/FOTOLIA

Sud odlučio da švicarski čokolater ne kopira poznate gumene bombone.

Sve češćim pravnim sporovima u visoko kompetitivnoj industriji slatkiša pridružila se još jedna sudska presuda vezana uz zaštitu intelektualnog vlasništva.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Naime, još 2012. njemački je proizvođač slatkiša Haribo optužio jednu od najpoznatijih švicarskih tvornica čokolade, Lindt & Sprüngli, za kopiranje vizualnog identiteta Haribovih gumenih bombona. Bitka je u četvrtak službeno okončana u Lindtovu korist, presudom njemačkog Saveznog suda kako medvjedići dvaju suprostavljenih proizvođača nisu isti niti će postojanje Lindtovih čokoladnih medvjedića zbunjivati potrošače. "Lindtova prodaja čokolade u obliku medvjeda, umotane u zlatnu foliju s crvenom vrpcom, nije kršenje Haribova zaštitnog znaka, niti je protuzakonita imitacija gumenih bombona od želea", stoji u presudi.

Sve češćim pravnim sporovima u visoko kompetitivnoj industriji slatkiša pridružila se još jedna sudska presuda vezana uz zaštitu intelektualnog vlasništva.

Naime, još 2012. njemački je proizvođač slatkiša Haribo optužio jednu od najpoznatijih švicarskih tvornica čokolade, Lindt & Sprüngli, za kopiranje vizualnog identiteta Haribovih gumenih bombona. Bitka je u četvrtak službeno okončana u Lindtovu korist, presudom njemačkog Saveznog suda kako medvjedići dvaju suprostavljenih proizvođača nisu isti niti će postojanje Lindtovih čokoladnih medvjedića zbunjivati potrošače. "Lindtova prodaja čokolade u obliku medvjeda, umotane u zlatnu foliju s crvenom vrpcom, nije kršenje Haribova zaštitnog znaka, niti je protuzakonita imitacija gumenih bombona od želea", stoji u presudi.

No, Haribo mi mogao zatražiti mišljenje Europskog suda pravde, prenosi britanski The Guardian, sugerira izjava kompanijina glasnogovornika. "Prema našem mišljenju, Lindt koristi Haribovu tržišnu prepoznatljivost i trud koji smo uložili u brendiranje Goldbärena.  Zlatni medvjedić naše je vlasništvo", poručili su iz Hariba.

Autor: Ana Maria Filipović Grčić
24. rujan 2015. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close